Mineozturk3414 Beyza2526 maşallah. Özel bir program uyguluyor musunuz? Ben de perhiz yapıyorum hamilelikle beraber ama sadece kilomu koruyabildim. Zayıflayamadım hiç normal doğum istiyorum bende. Tebrik ederim çok güzel kilo vermişsiniz. Tavsiyeniz nedir?
Beyza2526 Mineozturk3414 valla her hangi birşey yapmıyorum ilk 3 ay mide bulantısı yüzünden yiyemedim şimdi normal yiyorum ama tabiki eskisi kadar çok değil birde evde olduğum halde hareket halindeydim ve bol bol su içiyorum büyük ihtimalle su içtiğim için tuvalete çok çıkıyorum ☺️Ondan dolayıda almak yerine veriyorum 😀🌸
dilekadaaa zynp55 kesinlikle öyle sana katılıyorum 😅ama durduramıyorumki kendimi Doğumdan sonra veririm diye düşünüyorum 🤔
Emeels 60 la hamile kaldım 76 yim bacaklarımdada şişlik var ödem sanki öyle rahatsz ediciki tuvalete eğilip oturamiyorsun affedersiniz kiloyuda biraz fazla aldık galibaa doğsa da rahatlasam diye gün sayıyorum 37+5daha😔
dilekadaaa Emeels çok az kalmış sabret bende fazla aldım 25.haftada 12kgve çok kötü mide yanması var😩
Minnakkannesi dilekadaaa benim oğlum var canım çok hareketli kıpır kıpır biraz onun peşinde koşturmaktan da çok almıyorum
ozge8693 dilekadaaa aynı ben çok canım sıkılıyor bu duruma benim de zararlı hiçbir şey yemedim ona rağmen aldım çok üzülüyorum