arisin_annesiii YuvarlanamayanPandaa bebeğim aşağı inmemişti 10 cm oldum ama bebek midemdeydi sanki elleriyle resmen içime girdiler ama bebek sıkışmıştı. Ciğerleri sıkışmıştı ememiyordu bile midesini falan yıkadılar çok zorlanmış bebeğim ben çömelme hareketi yaparken. Ben çıktım o yoğun bakımdaydı ama asla üzülmedim nasılsa gelicek dedim geldi sukur
Sinemdmrcoglu Gullum6638 evet takılıyor ben uyuttuktan sonra takın demıstım ıkıncıye de aynı sekılde ıstıycem
arisin_annesiii Gullum6638 bana takmadı canım. Ama mesanemi boşalttı sondayla normal doğum olucak diye bosaltmisti. Sezeryana döndük
Sinemdmrcoglu YuvarlanamayanPandaa öyle şartlama kndını valla ıkısıde amelıyat sonuçta sıkıntı kalacağına pek ınanmıyıeum açıkcası
Gamzebydmr Senin yerinde olsam genel olurum 10 gün önce doğum yaptım ve belden iğne yaptıkları halde acı hissettim ben bağırdıkça hala devam ettiler ve enson dayanamadım daha çok bağırdım ve sakinleştirici verdiler
YuvarlanamayanPandaa Gamzebydmr en iyisi hem eşimde riske girmek istemiyor 1-2 saatlık acıda normal bebek çıkıyor karnımızı kesiyorlar
Aysn6767 YuvarlanamayanPandaa yani felç olasılığı çok düşük, tecrübesiz ve dağınık bir uzmana denk gelirseniz hani hiç olmaz demiyorum 5000/1 gibi bi oranı var lakin çok çok az gördüğün gibi. Kalıcı bel ağrısıda yine ihtimali düşük durumlardan. He genel anestezide de çok farklı risk faktörleri var. Risk hep var yani böyle düşünürsen.
Rabismomm4 Cns_33 yaa bende istiyorum belden altıni uyusturup onun o ilk aglayisini görmeyi o anı yaşamayı bende hep ikilemde kaldım