YuvarlanamayanPandaa belden olmak en iyisi. Normal doğum sancısı da çektim 12 saat sonunda sezeryana alındım belden uyuşturuldum zaten kötü olduğun an sana sakinleştirici veriliyor kafan baya güzel oluyo ben panik atak geçirmiştim çok sancı çekmiştim üstüne sezeryana alınınca korkmuştum . Şuanki aklım olsa direk sezeryan olurdum asla zorlamazdım iyi ki spinal olmuşum diyorum ne kadar hatırlamasamda hepsini kızımın sesini duydum gördüm ☺️ Ağrım oldu mu evet bacaklarımın uyuşukluğu geçene kadar ağrım oldu ama çok şiddetli değildi bacaklarım açıldığı gibi kalktım yürüdüm hep gezdim sabaha karşı sezeryan olmuştum o gece koltukta oturuyordum ziyarete gelenler sen nasıl sezeryan oldun diyodu 😂 baş ağrım oldu evet ama bol bol sütsüz şekersiz nescafe içtim nescafeden soğudum o kadar içtim yani oda son gecemde olmuştu ne içtiysem fayda etmedi kafamı kaldıramadım sonra hemşire damardan ilaç verdi geçmedi ardından hap verdi ( hastaneden çıkıncada baş ağrım olduğunda onu kullandım mükemmel bir şey ) 5 dk içinde kesti . Annem kardeşimin doğumunda komple bayıltılmıştı hepsine şahit oldum o yüzden kesinlikle belden uyuşturmayı tercih edin ☺️