Kızlar geçende sormuştum ama cevaplayan kimse olmamıştı 🥲 ben saat 12de tam 34 haftalık olucam iki gündür karnım ağrıyor bazen geçiyor bide ishallik durumu var. Yani öyle aşırı değil ama yinede var tabi Sizde de aynı şeyler var mı bebeğin hareketleri iyi ama onda bir sıkıntı yok şükür.