Bende aynı şekilde kaşınıyorum 37. Haftadayım 2 haftadır böyle. İki ihtimal varmış ya gebelik alerjisi bu durumda dermatoloğa yönlendiriyor diğer ihtimal tahlille belli olan kolestaz. Benim kolestaz çıktı ilaç kullanmaya başladım değerlerim düşsün diye