sevvalakkah Hamidecelebi Evet özellikle benim bel kısmım çok fazla kaşınıyor 🤦🏽♀️ Bende bu kontrole gittiğimde soracağım dokturuma
Melisam53 orkide21 allerset diye bi hap suan bitti daha kullanmıyorum doğuma az kaldı diye dahada yazdırmadım
Melisam53 orkide21 hiç bilmiyorum detaylı bakmadım sadece Allarset yazısını gördüm ama küçük beyaz bir haptı geceleri yatmadan önce içiyordum hem uykuya dalıyordum hem kaşıntım olmuyordu geceleri
0znur Bende ayniyim kollarım, bacaklarim, göğsüm, karnım her yerim kaşınıyor. Özellikle geceleri uyuyamiyorum. Yara bere oldu heryerim. Yarın doktora gideceğim inşallah son bulur.
Melisam53 Burcumtlg benımde öyle oluyordu krem sürmedim normal kaşıntımdı ama sanki iğne batar gibi. Bide kıyafetlerim de kaşındırıyordu🤦🏻♀️
orkide21 Melisam53 benim akşam 8 dedim mi başlıyor kaşıntı kabarıktır her yerim kabarıyor öyle fena bişey
Fscc orkide21 Mina26 sizin değeriniz kaç çıktı ve kaç haftalık hamilesiniz ? Benimde yüksekmiş ilaca başladım korkuyorum bebeğe bişey olur diye
Decucude 2yavruuannesi bence akciğerden değil karaciğerden kaşıntı oluyor benimde karaciğerim rahatsız doktorum hamilelerde gebelik kolestası oluyor demişti
2yavruuannesi Decucude olabilir karıştırmış olabilirim şuan hatırlayamadım doktorum ne demişti. Aşırı unutkanlık var buara
Mina26 Hamidecelebi canım ben şu an kaşıntıdan dolayı hastanede yatıyorum. Alt Ast ve safra asidi değerlerim yüksek çıktı ve gebelik kolestazı teşhisi konuldu. Enzimlerine baktır derim. Önemli bir konu çünkü. İlaç tedavisine başlatıldı. İhmal etmeyin lütfen 🙏 geçmiş olsun.
Mapleleaf Ben 37.haftamdayim ilk defa bu hafta meme uclarim kasinmaya basladi sebebi ne olbilir acaba soyle tatli tatli kasinio kolestazda tum vucut mu kasnio peki
Mina26 Mapleleaf genelde avuç içleri ve ayak altları kasiniyo. Ama tabi vücudunuzlada alakalı. Geceleri kaşınmaya basliyo genelde.
Simge16 Bende 35. Haftamdayım 2 gecedir avuç içlerim ve ayak tabanım kaşınıyor çok rahatsız edici bir durum gündüzleri bir şey yok ama cumartesi kontrole gittiğimde söyleyeceğim bakalım
Mina26 Simge16 canım senin de gebelik kolestazı olabilir. Benim avuç içlerim ve ayaklarımın altları kaşınmaya başlamıştı tahlil yaptılar ve enzimlerim yuksek çıktı. Şimdi vücudumun belirli yerlerinde de kaşınma oluyor. İhmal etme bir an önce tahlillerini yaptir 🙏
Ozlemust Simge16 AA aynı ben ilk önce ayak altı kaşınmaya başladı sonra sırtım kollarım bacaklarım boynum derken heryerim kaşınıyor 😥
Simge16 Mina26 bende netten inceledimde evet onun olma ihtimali yüksekmiş gerçekten şimdide kollarım kaşınmaya başlandı