Seda29 39+6 kuzum doktorumla demin görüştüm nişan düşmesi tek başına sadece haberci ama yanında su yada sancı olmalı sanırım hastaneye gitmem için. Doktorum sancın olursa hemen hastahaneye demiş şimdi. Onun dışında normal diyor. Ama annemde diyorki bizim nişanımız gelirdi sabahına doğururduk diyor 😅 bakalım belki bu gece bişeyler olur.