_Mother_ nuniturkmen normal canım ben 8 aylık hamileyim ama hiç öyle durmuyor 😂 kişiden kişiye değişiyor 6 aya kadar hiç belli olmuyordu
denizanasi1 17 haftalıkta tabii ki normal. 20. haftalardan sonra belirgin olmaya başlıyor, bunu takma kafana. Bebeğinin sağlığı yerindeyse gerisini hiç düşünme
nuniturkmen denizanasi1 cok şükür saglığı yerinde ama insanlar bunu o kadar sorun ediyor ki benimde kafama takıldı cocuğu küçük dogrurum diye ödüm kopuyor.. cevap için çok sağolun 🙂
denizanasi1 nuniturkmen emin ol benim gibi karnın 14 haftalıkta çıksaydı perişan olurdun 😂 20 li haftalarda kocaman olmuştu karnım yatakta dönemiyordum. Şimdi 34+4 olduk sen düşün artık halimi😀
Yenibirannee İlk gebeligim 16+2 haftaligim toplu taşımalarda yer veriyolar bana benimde erken cikti gobegim 6 aylik gibi ama gobusum biraz yagliydi benim 😁😁😁
Meryemervee nuniturkmen evet tabiki başta belli olsun falan istiyor insan da sonra bir bakmışsın rahat hareket etmene izin vermediği uyuyamadığın eğilip kalkamadığın zamanlar geliyor 🙈
aslhnerylmaz-28 nuniturkmen hiç sıkıntı yapma canım benim ablamın karnı hiç belli değildi görenler inanmıyordu hamile olduğuna 🥰
Sinemtnm nuniturkmen olabilir canım bebeğin sağlıklı olduğu sürece sıkıntı yok ☺️ Ben 20 haftamı dolduruyorum daha hiç o küçük denecek gönül bile yok
Figenkrts nuniturkmen haftası ve günü aynıyız ben yeni yeni yatınca fark ediyorum çok az bı çıkıntı var bu durum kişiden kişiye değişiklik gösterebilir merak etme kontrole gittiğimde bı problem yoksa stres yapmana gerekte yoktur Rabbim tez zamanda kavuştursun yavrularımıza inşallah 🥰