Gizmom valla ben ilk zamanlarda kullanmaya başladım liecrac kullandım şimdiye kadar anca bitti yeni alıcam benim kullanma sebebim vücudum aşırı derecede kuruyordu ilk haftalarsan beri göbek klç göğüs ve bacaklarıma kullandım hep bence kullnın vücut nemini kyvedince bir bakıyorsunuz kırmızı şeritler peşine morarıyor ve beyazlıyor kalıcı hale geliyor. Ben 1 haftadır sık sık kullanıyorum göbek büyüdüköe aşırı gerginlik ve yırtılma hissi oluyor krem sakinleştiriyor 29+3 teyin bu arada