Geç kalmışsın bu soru için sanki 😂😂 ama şöyle yeri çok dar hareketten ziyade kasılıyorlar artık benim karnım çok sert dönmeye çalışıyor gibi kolu bacağı karnımı sertleştiriyor bırakıyor. Doktor bana da her saat başı hareket etmesi lazım demişti doktor dediğimde asistan öğrenci mantıklı mı her saat hareket etmesi bebekler yüzde 80 uyuyor günde 10 hareket mantıklı olan kiii ben saymıyorum Birgün çok aşırı hareket Birgün cılız cılız önemli olan bi şekilde hissediyor olman