badeilemerve Turti çok güzel ben de ırmak ile nehiri düşündüm ırmak daha güzel geliyor sanki kulağa :)
Turti badeilemerve biz Eliz ve adeni düşünmüştük ama anlamları internetteki gibi değil çok araştırdık ne varsa Türkçe isimlerde var diye ırmak’a karar verdik .
16evin Ya benim daha belli olmadı cinsiyet ama eğer kız olursa Kayra ada istiyorum hemde cokkkkk ama eşim yanaşmıyor ama kız olursa bn kesin ondan vazgeçmem başka isim bakasim bile gelmiyor hiç taktım bu isme😂
Burcuseyy 16evin Kayra ismi benimde hoşuma gidiyor eşim şarap markası o diyip duruyor mesleki deformasyon 😃
Hiraumut Kızım olursa hira nur. Oğlum olursa umut aras koymayı düşünüyoruz bakalım. Sizce ikisi de güzel isimler mi?
Mom040 Şu an erkek tahmini aldık ama kız olursa ağustos sonu gibi doğarsa Umay, eylülde doğarsa Eylül düşündük.
yagmurakcali aytn123 ilk kızımın adı Elif Asel 😍 şimdi bebeğime de Belis Meva düşünüyoruz ama kocam bey baya kararsız ama bence Belis meva olacak 🥰