Merhaba kızlar. Kızı olacaklar ne ısim düşünüyor sunuz 🥰
aytn123 🌞
aytn123 🌚
aytn123 oğlum olacak ama kızım olsa Serra düşünürdüm😊
aytn123 asel elif Yada Ezel elif olcak ins sizce hangisi
Ece Lina koydum :)
LinaLeylaFerhat adıyla yaşasın inşallah 🌞🌞🌞
ESİL ERVA koyacam 😊
Serdem39 esil ismi farklıymış. Adıyla yaşasın inşallah 🥰
Seda-34 serra ismi de güzelmiş 🥰 nasip olur sa kızınız olunca da onu koyarsınız
Cansuu1706 asel elif daha iyi geldi bana 🥰
Cansuu1706 Ezel Elif 🌸
aytn123 teşekkürler 😊😊
aytn123 inşallah canım Rabbim hayırlısıyla hepimizin gönlünün muradını versin inşallah🤲🏻🙏🏻😊
aytn123 Nisan Elif ❤️ Olacak Allah’ın izniyle 🤲🏻🌸
zeyzeyyyy xok guzel 🌞🌞🌞🌞
Kızım olursa Meryem Amina oğlum olursa Mustafa Adem ❤️ Rabbim nasip etsin inş 🤲🌸
Zeynep9120 iki isimde cok hoş inşallah hayırlısı.olsjm 🥰
Kızımız olursa Lina koymak istiyoruz bakalım. 🥰
Seymit Kızımın adı ❤️❤️❤️
Benim kızımın adı Zeynep olacak Allah nasip ederse 🥰
Senaylcf klasik isimler en güzeli 🥰🥰🌞🌞 sağlıkla gelsin
Kızım olursa Lila 💜 düşünüyorum
aytn123 benim Yağmur’um olacak adı gibi bereketli olsun rahmet getirsin ❤️
aytn123 gökçe
aytn123 Eylül ya da Ela ☺️ Ama Vera, Hanne, Ahenk de hoşuma gidiyor ❤️