Bende Nebahat hanıma gidiyorum ama özellikle sezaryen ya da normal olarak Bi ikna çabası yoktu açıkçası siz nasıl isterseniz o şekilde olsun dedi bana aksi Bi durum olmadığı sürece ve şunu da belirtmek isterim özellikle normal Doğumda başarılı Bi doktor olduğunu duydum