MTKutay bizde de ayva alırlar. Bebek doğduktan sonra püre haline getiriyorlar suyunu sıkıyorlar (küçük bi kaşıkla rahatlıkla suyu çıkıyor) sonra hemşireler görmeden ayva suyundan 1-2 damla içiriyorlar bebeğe Sonra sarılık falan olmuyor bebek çevremde yapan çok insan var