MTKutay Ayselcnt benim annem ebe hemşire canım ve doğum yaptırdığı bebeklerin ağzına hurmayi zemzemle ezip sürüyor peygamberimizin sunnetiymis
Goncagp Ayselcnt allah allah ilk kez duydum 🙄 nerden. İlaçsız illa ondan mı olması gerekiyormuş normal Acar hurması filan olmuyor mu onu da peygamberimşz eliyle dikmiş mesela ben de onu düşünüyordum 😄
Ayselcnt Goncagp Vallahi bilmiyorum canım.. bende sadece hurma diye duymuştum ama iş yerinde bir abla var bana bunu söyledi, hatta bana o verdi 2 tane..o Muhammed hurması diyince ve bana verince bunu koydum çantaya.. ama başka hurmada olur herhalde..
Sarem_68 Goncagp yok canim normal hurmads oluyo sadece o daha yumusak tadi az 😊 ayrica cekirdegindede muhammed yazmiyo sadece efendimiz diktigi icin oyle deniyo asıl ismi acve
Ayselcnt EbrarHarmanci tamam canım..Rabbim hayırlısıyla sağlıkla kucağına almayı nasip etsin.. Bide böyle şeylere inanır mısınız bilmiyorum ama kulağına ezanı hemen okut ve ismini söylettir.. Çok faydalıymış.. 😉💙💕💕
Goncagp Sarem_68 ya bende acve yasaktım telefon otomatik Acar yazmış benim de bildiğim Oydu :) neyse her yerde bulunabiliyor Allah nasip eder inşallah Bebişlerimize 😊
Zeynepinannesiii Sema99 doktor bana da suyumun fazla olduğunu söyledi. Nedeni neymiş sizinkinin acaba? Ben 35+3 teyim. Bana da her an gelebilir dedi. Stres heyecan tavan yaptı 😊
Sema99 Zeynepinannesiii benim şekerime diyabetiğime hep bakıldı hepsi temiz çıktı bnde bekliyorum her doğum olabilir die bişey demedi su fazlalılığı var dedi
Zeynepinannesiii Sema99 benim şekerim biraz yüksek çıktı doktorum ondan kaynaklı olabileceğini söyledi. Bebişlerimiz aceleci olmasın inşallah. Hepsi gelişimini tamamlayıp sağsalim doğsun 😊🙏🏼
ilk sblgzgn depend hasta kilodu sezeryan doğum yapıldığında da kullanılabiliyor mu dikişlere bi zararı olur mu siZce 🙄
sblgzgn ilk buradaki kullanan arkadaşların yorumlarından okuduğum kadarıyla sezeryanda da sıkıntı olmuyor, rahatlıkla kullanılıyormuş.
ilaydanurhavvat Burcu-d kız bn 31+2 haftalığım daha bebeğimin bi çorabı bile yok 🤗😂 her hafta çıkacam diyorum sonra erken diyorum. 33.haftamda yaparım herhalde 😍🤗🙏🏻❤️
EbrarHarmanci Burcu-d ben dün yerleştirdim kuzu walla iyi oldu eksik olarak biberon süt sağacağı ve emziği eksik ne alsam bilemedm avent alım diom
Ecrinimleyla Sema99 normal Doğumdan sonra hastanede yıkanabilir miyiz acaba ilk Doğumum devletteydi öyle bi şansım olmadı acaba duş alsak dikişlere zararı olur mu
Sema99 Ecrinimleyla ben iki tane normal doğum yaptım eve geldiğimde direk yıkandım bebeğimde yıkadım üzerimizdeki Doğum pisliğini atmak için zaten hastanede 1 gece kalıyoruz