Essa33 Esmay Evet canım hamilesin bence 🌺 Benim ki senden daha silik çıkmıştı gebelik vardı kan ver bence hemen çıkar
Esmay Essa33 oyle mi cok tesekkur ederim yarn kan vericem insAllah rabbim size bagislasin evladinizi ❣
Royem49 Esmay kuzum var bence hamilesin yarın sabah gidip kan verirsen dah net olurr inşallah vardır bebeğin ♥️🙏🙏♥️♥️♥️🤲🤲🤲
Esmay Royem49 Allahim insAllah ❣Allah isteyenlere en kisa zamanda hayrlica nasip etsin cok saol canim yarn kan vermeye gidicem insAllah🥰🥰
42500 Esmay canım ben ilk test yaptığımda silik çıktı 10 gün sonra tekrar yaptım çift çizgi çıktı şuan 2 aylık hamileyim 10 15 gün daha bekle bi test daha yap çift çizgi çıkarsa hastahaneyi boyla 😂
Esmay 42500 🥰 adet gunum hep duzensizdi simdi 5+2 gösteriyor yarin kan veriyim doktora bikac hafta sonra giderim insAllah .sizinde hayrli olsun rabbim saglikla kucaginiza almayi nasip etsin
Simay3477 Esmay canım bnmm gözün Aydın , Hamilesin 🤩🤩🤩🤩 Bende 1 hafta önce yaptım böyle çıktı gerçekten de hamileyim bende 🤗🤗🤗🤗 Allah bağışlasın 😊😊
Esmay Simay3477 Allah razi olsun ckk tesekkur ederim sennde gozun aydin hayrli olsun mevlam saglicakla kucagina almayi nasip etsin🥰🥰🥰
Deniz_deniz_ Esmay benim de silik çıkmıştı hatta resimdekinin aynısıydı 3 gün sonra sağlık ocağında tahlil yaptırdım ve tekrar test yaptım çift çizgi çıktı suan 6 haftalık hamileyim:) hayırlı olsun bence gebelik var
Esmay Deniz_deniz_ sizinde hayırlı olsun saglicakla kucağımiza aliriz insAllah yarin kan vermeye gideyim bende.
42500 Esmay Amin canım inşallah ama fazla geç kalma derim bak ben doktora muayene olmaya geç gittim ufak rahatsızlığım çıktı yarın iğnesini vuruncam inşallah ne kadar erken o kadar iyi 🥰