Esmay Kizlar yarin adet günüm bgun test yaptm silik çizgi cikti boyle olup hamile olan varmi hafif hafif kasik agrim oluyor şüphelendim Cok heyecanliyim🥰
Esmay selimsarea cok tesekkur ederim canim ,elim filan titriyor evin için de dolaşıp duruyorum nasil bir duyguymus bu boyle 😀 Hâlâ inanamiyorum mevlam isteyen herkese nasip etsin ❣
Seher0270 Esmay Amin Canım Sağlıkla ilerlesin inşallah gebeliğin sağlıkla kavuş bebeğine darısı bizlere inşallah 🤲🏻🙏🏻🥰
Eyll1010 benimde ilk testim silik çıkmıştı iki gün sonra tekrar baktığımda baya belli oluyordu şimdiden hayırlı olsun canım
Esmay Eyll1010 ay Allahim razi olsun cok mutluyum mevlam evladniza saglikli sihhatli hayrli omur versin sizinde
Gizmom Esmay ben, adetime 4 gün kala yapmıştım cok silikti giderek koyulastı, kasıkta batmalar olduğu için şüphelenmiştim yapmıştım testi
Essa33 Esmay Evet canım hamilesin bence 🌺 Benim ki senden daha silik çıkmıştı gebelik vardı kan ver bence hemen çıkar
Royem49 Esmay kuzum var bence hamilesin yarın sabah gidip kan verirsen dah net olurr inşallah vardır bebeğin ♥️🙏🙏♥️♥️♥️🤲🤲🤲