afrasil Happybsrn bende 1 kez kullandım. Ben femarayı doktor 1 kez dedi çoğu kisi 2 kullanmış bende 2 kullandım 😂😂😬😬
Oznurcakir vuslatim34 vuslatm sen misin🤩 iyim sen nasılsın . Bizde tüp bebek dusunuyoruz ramazandan sonra . Şuan mersindeym burdaki doktora da görünecem cuma günü çok iyi diyolar bakalım artık herseyin hayırlısı
vuslatim34 Oznurcakir evet canım benim. Hayırlısı olsun bizde başlayacagız yazın. İnşallah gerek kalmaz o zamana kadar hamile kalırız