afrasil Happybsrn sorma valla ya mükafatı güzel olur insallah . Keske bende çok istiyorum gitmeden yaptırmak ama doktorda dahil ikinizde de sorun yok aşılama ile iliski ayni sey filmden sonra olur diyolar ama burda olsam tamam diyecem . Zaman uymuyor nasip . Nasipten öteye geçemiyoruz 8 9 gün erken oldum nisan adetimde geriye çekti otomatik yoksa tam drnk geliyordu
afrasil Happybsrn igne yumurtlama anlamında sorun yaşayanlara veriyolar galiba sana bakıp durumuna kadar verir femara verir bence
afrasil Happybsrn valla ben ilk femara kullandm sorun yaşamadım 2. Ay adetin 3. Gunu başladım aksilik gibi 2 yumurtam oluştu çatladı lekelenmem devam etti hep hic durmadı artık niye bilmiyorum . Biraz şişkinlik yapıyor . 5 gün içeceksin minicik bir hap hevesle içiyorsun merak etme . Günde 1 veya 2 defa
Happybsrn afrasil seni görürüz senden yana çok umutluyum çünkü sıkıntılarını hallettin🤗🤗 olacaktır rahat ol stres sıkıntı yapma 👍 ama kendimi için gram Umudum yok çünkü eşimin değerleri değişti mi bilmiyorum inşallah düzelmiştir sonuçları merak ediyorum
afrasil Happybsrn giderken ovulasyon testi , bal polen propolis , inofolic falan almayi düşünüyorum dolu dolu gidiyim 😬 bende senden umutluyum aşılama yaptıracaksin diye . Eşin için iyi bekledin yinede sabırlısın 😂 laboquick alacam diğerleri çok pahalı
Happybsrn afrasil al al bnde bugün bal propolis karışımı aldım aşılamaya kadar yedircem bol bol☺️ vallah ben zaten aşılama da bı kaç kez denemeyi düşünüyorum inşallah tutar biri doktor klomen verdi sen kullanmışmıydın??
afrasil Happybsrn evet esimde sorun varken kullanmıştım ileri hareket 20ykendi galiba femara daha etkili aslında . Bal poleni kendimde kullanacağım . Adetin kaçıncı günü klomene başlıyorsun
Happybsrn whitedream doktor bana klomen verdi günde bir tane bu Çarşamba başlıcam haftaya salı kontrol var
Happybsrn whitedream hep iğne verilmiyor ki duruma göre değişiyor demk zaten benim yumurtlama oluyo sorunum yok buda destekkesin diye işte Çarşamba dan pazar’a kadar
vuslatim34 Happybsrn evet yumurtlama sorunu olmayınca klomen veriyorlar. Benim ilki klomenle oldu ikincisi iğneyle ama ikiside tutmadı
whitedream Happybsrn daha önce klomeni sabah öğle akşam kullandım 4 3 6 yumurtam oluştu 3 ayda ama hiç biri tutmadı bakalım aşılamada banada yazarlar mı iğneden iyidir gerçi çok korkuyorum iğneden😅
Happybsrn afrasil pazartesi günü kendisi olmadığı için hastanede Çarşamba başla dedi 😄 salı kontrol var…peki klomen kaç günde büyüttü yumurtanı
vuslatim34 Oznurcakir canım nasılsın aşılama sürecinde konuşmuştuk seninle. Benim henüz gebelik yok eşim ameliyat olacak tüp bebek düşünüyoruz
Oznurcakir vuslatim34 vuslatm sen misin🤩 iyim sen nasılsın . Bizde tüp bebek dusunuyoruz ramazandan sonra . Şuan mersindeym burdaki doktora da görünecem cuma günü çok iyi diyolar bakalım artık herseyin hayırlısı
whitedream Happybsrn hiç bir sorunum yok süreci hızlandırmak adına klomen ovitrella vermişti doktor ama tutmadı