Elifmstf bence doktora gitmelisiniz öyle basit yanıklarda olduğu gibi değil durum malesef benim küçüklüğümde koluma kaynar çay suyu dökülmüş doktora düzgün götürmedikleri için izi kalmış geçmemiş en azından düzgün bir tedavi yaparlar canınız yanmasın