Elifmstf thiociline krem çok iyidir antibyotik Göz antibyotiği ama bi çok şeyde kullanılır, anestol da uğuştursun ağrın olmasın die korkma kullan birşey olmaz nemli kalsın arada zeytinyağı ve kantaron yağını sür bi fısfısa koy üzerine el değmeden püskürt.bi arkadaş dediya mum yağ die onuda yapabilirsin. Ama sarma. İçilecek antibyotik verdilerde düşük dozdur zaten kendi kadın doğum doktoruna danış iç.