damlaaltinay Kızlar gebelik şekerim var, diyet listemde doktorum muza yasak koymadı. ama merak ediyorum sizde muz yiyor musunuz? Ben ayran ile birlikte muzu tüketiyorum glisemik endeksi düşük olsun diye.
Alinamoms damlaaltinay küçük boyutta muz yiyip arkasından yoğurt yer yada ayran içerseniz ve bol su bir etkisi olmaz. Ama muzda da şeker oranı var dikkatli tüketmekte fayda var. Elma daha çok öneriliyor üzerine tarçın serpilerek yenmesi daha iyi. Ben öyle yapıyorum.
Mlk8 damlaaltinay bende aclik seferinde sınıra yakinim muz da dahil tüm meyveleri genelde yoğurt ayran takviyesiyle tüketmeye çalışıyorum doğrusunu yapıyorsunuz sizde doktorum da aynısını soyledi
damlaaltinay Ayda_Lina benimki demedi acaba neden? Acaba diyet listem sıkı diye mi? Bi bakar mısınız ? Bana patates havuç beyaz ekmek yasak
damlaaltinay Guldenur Allah Allah 🤔 bakayım ölçeyim şekerimi 1 saat sonra yükseltti mi acaba diyet listemi ekledim bakar mısın
Mrv24 Benim diyetim de yarım muz yazıyor. Ve tam oluşmamış yeşilimsi olacak. Herzaman yemiyorum arada bir yiyorum ben zatn
Ayda_Lina damlaaltinay gayet güzel diyetiniz benimkide benzeri sadece siz muz yemeyin ama yine de ben hangi diyetisyene sorduysam yeme dedi tabi ki çok canınız çekerse 1 kerelik bişey olmaz şifa olur🙏❣️
Guldenur damlaaltinay canım benim diyetisyenim bana meyve içinde bir liste verdi.(Muz, incir, üzüm, kavun,karpuz,kuru meyvelerin hepsi ve meyve suları) Bu arada diyet listemde benimkiyle aynı 1-2 tane değişiklik hariç.
prensimgeliyor Şekerinizin olduğu ne şekilde belli oluyor arkadaşlar kendini gösteriyor mu 😀 1 aya benmde de şekerime bakılacak da merak ettim
Guldenur prensimgeliyor benim ailede olduğu için kontrol amaçlı açlık kan şekerime baktılar 7 haftalıkken öğrendim ben şekerimin olduğunu bi belirtim yoktu ama bu aralar fark ediyorum yeni yeni ağızda kuruluk acıkınca elim ayağım uyuşuyor titriyor
cileklidondurma prensimgeliyor Açlık tokluk kanınızdan da anlaşılıyor benim şeker yüklemesi için gittiğimde normal açlık tokluk kanımı almışlardı 1er saat arayla orda açlık şekerim biraz yüksek çıktı tokluk şekerim normaldi oyüzden doktorum şeker yüklemesi yaptırmadı dahiliyeye yönlendirme yaptı oda bir hafta diyet uygula haftaya tekrar bakalım demişti bende dikkat ettim yediklerimi düşmüştü zaten bebek ileri değil,suyumda fazlalıkta yok dikkat ediyorum yediklerime ama şeker takibi yapmıyoruz..
damlaaltinay prensimgeliyor kuzum ben şekerim çıkında anlamıyorum annemin aleti var onu kullanıyorum 😂
damlaaltinay Guldenur b12 in eksilmiş olabilir kuzum genelde 24-28 haftası şeker çıkıyor 🥺 benim öyle oldu genetik yatkınlık annemden
Guldenur damlaaltinay orda yazdıklarımın hepsi yasak ve hepsi de sevdiğim meyveler onlar dışında başka meyve yemem normalde ama hepsi yasak 😔
Guldenur damlaaltinay valla tahlillerime göre değerlerim normal dedi doktorum tabi daha çok erken bizim için 13+6′yız bide ilaç kullanıyorum tedbir amaçlı ama şeker canımı çok sıkıyor 😔
cileklidondurma prensimgeliyor Aynen zaten yiyorum ara ara sütlü tatlılar falan ama çoğunu meyveden karşılıyorum yinede dikkat etmek gerekiyor benimki tedbir amaçlı çok şükür şeker sıkıntım yok