Dryalp Hdgn21 günde 4defa 4ünite biri 24saatlık 3ü yemek öncesi inisülin kullananları 37cı haftayı gecırmıyorlarmıs sezeryanla alıyorlarmış
Hdgn21 Dryalp a ciddi misin banada dedi 37çok erken alamam istersen ciğer geliştirici yapar alırım dedi bende sabah 10gibi tok karna 8ünite yapıyrm ama biraz dahaa yükselticez gibi açlıklarım yüksek hala
Hdgn21 Dryalp sizin dozunuz daha yüksek yaa acaba sizin için mi öyle dedi bende sezeryan istiyrm tansiyonumda dengesiz çünkü ama fark çok çıkıyor diyee arada kaldm
Hdgn21 Cns_33 ne güzel ama son zamanlar sanki bi tık hızlı geçiyor telaşlar hazırlıklar falan😂🤲🏻 Elhamdulillah
Dryalp Hdgn21 geçer elbet bana diyete devam dedi az yiyorum bol sıvı yiyorum şeker yapacakları pek tüketmıyorum birde süt ürünleri tüketmıyorum bebeğe gaz yaparmış