Kubrabulut sezaryen de eğerki önceden tarih vermişse dr gece 12den sonra yeme içme yok hastanede sabah tahlilleri yaparlar onlar çıkana kadar lavman verirler ister kendin yap istersen hemşire yapıverir bu kötü bişey değil doğumdan sonra ıkınıp dikişlerin zarar görmesin diye