Kubrabulut üniversite zamanı uzun süre tuvalete çıkamamıştım, üniversite hastanesine gittim yurdun yanındaydı. Lavman yapalım dediler, intorn doktor da çok yakışıklı falan bana bi utanma geldi nasıl olduğunu anlattı falan hemşire gelecek uzanabilirsiniz dedi.
Ben de kendim yapabilirim dedim. Aldık işte eczaneden, tuvalete gidip ilacı popodan içeriye sıktım. Öyle 15 dk bekleyin diyordu otururken bekliyim dedim. Tabi ne mümkün aşağı doğru baskı olunca ilaçtan ben 5 dk içinde tuvalete koştum. Böyle bir rahatlama yok 😁😁
Kendim yaptığım için oturarak yaptım ama uzanıp biri yaparsa daha iyi olur. Yatarak beklemek de daha iyi yani. Daha çok ilaç içeri yayılıyor.
Ağrı, acı, kötü bir his vs yok. Sadece poponuza bir şey sokuluyor ama ince küçük slikon bir uc yani ben 10 sene önce kendime yaptıysam çocuk aklı ile şimdi sıfır sıkıntı yaşardım herhalde.
Bu kadar kafaya takılacak bir şey değil yani.
Ayrıca, o tuvalet anı her şeye değer ahahaha