huma2018 yalan 🤥😆 bende erkek diyordu kızım olacak inşallah 🤲🏻 Hamilelik belirtileri de hiç uymuyor bence her insan da farklı oluyor bu durum sanırım 🙂 ben ne ekşi yedim nede zorlu bir süreç geçirdim en başından beri çok rahat geçiriyorum hamileliğimi çok şükür 😇😇