ErdemirinAnnesi aynen doktora gitmene gerek yok kadın dopumcuna söyle sadecez d vit damlanı arttır 10damla filan al günde sambucok kara mürver patili kullanabilirsn birde bağısıklık destekleyici. Zararlı olmayan ıhlamur ve kekik caylarından inçebilşrsn bi iki bardak. Doktorunada mutlaka danış