ErdemirinAnnesi yaklaşık bir haftadır gribim,ilk defa ilaçsız atlatmaya çalıştım hayatımda,ben mandalina portakal limon la çok şülğr dünden beri iyiyim .hatta korona oldum sandım ailede bi kaç kişi daha grip olunca ,onlar test yaptırdı negatif ,öyle olunca doktora gitmedim nasıl olsa bişey veremeyecek:)