yuksell07 Momy11 banada haber ver olurmu bende cuma yada cuamrtesi gideceğim olmadı en geç pazartesiye kalcak doktor muaynemiz
aryabaran yuksell07 progestan kullanıyorum hem fitil hem iğne olarak Tüp bebekle gebe kaldım ilk günden beri kullanıyorum
MomDad yuksell07 bugün gittim canım keseyide bebeği de gördük şükür. Kalp atışı için 10 gün sonra gel dedi. Son adet tarihine göre 6+1 geç döllenme olduğu için 4 5 hafta arası gözüktü. Sen de gittin mi bugün
Princessmom yuksell07 6+5 im 2 gün öncr gittm kese göründü bebek görünmedi. 10 gün sonra gel dedi doktorumuz
Hcrcllr vitamininannesi92 bende yapıyorum bazen elimde olmadan okuyorum ama hepimizin rahatsızlıkları ve bedeni ayni değil o yüzden doktorlarimiza guvenmemiz lazım. İnşallah hepimizin bebisleri sağlıkla gelsin 😊
Dilara0638 Arkadaşlar bende 5+3 üm ama ultrasona göre 6+0 ım kalp atışını duymak için 10 gün sonra gel dediler inşallah duyarız kalp atışlarını 🤲🏻 böyle sata göre farklı ultrasona göre farklı çıkan var mı ?
Merosing Dilara0638 Geç döllenme olsaydı daha geriden gelirdi ama senin söylediğin hafta doğru canım bence çünkü ben 6+1 de kalp atışını duydum
Mimerayk Dilara0638 ben satta 4+4 iken ultrasonda 5+4 çıkmıştım, şu anda da 6+2 yiz cumara kalp atışı muayenesi var :)
Dmndmn yuksell07 ben sadece kan testi yaptırdım oldaha hiç doktora gitmedim suratım asık dönmeyeyim diye bekliyorum şimdi 5.haftam bitmek üzere 9 gün sonra ilk randevum var
yuksell07 Dmndmn bende bekliyorum işte kese yok bebek uok kalp atisi duyulmadi deyip canım sıkılmasın die beklemedeyim Kan testimi yaptirdimsaglikli katlaniyordu değer
Merosing yuksell07 Ben 6+1 de gitmiştim kontrole çok şükür kalp atışını duyduk. Dizinde çok rahat duyulur Allah’tan bir sıkıntı çıkmazsa :) şimdi 7+3 olduk :)