Pelin__1 Byn-4242florya canım ben de 2 sene önce iş yerinde kağıt zımbalarken elimi zımbalamıştım😅 zaman oldum hiçbir şey hissetmedim. Ama annem oldu günlerce kolunu kaldıramadı.. Kişiden kişiye değişiyor gerçekten, çok geçmiş olsun birkaç güne geçer stres yapma
Byn-4242florya Cansu_okan canım kişiden kişiye fark ediyor benim arkadaşım hiç acı felan ağrı felan yok dedi .
yesilmavi Gamzeee89 Bende de ilk dozun ağrısı bir hafta sürdü ikinci dozu hissetmedim bile korkmaya gerek yok bence 😊😊
Tugce0210 Ben ilk dozunu 20 hastalıkken vuruldum kolumu kaldıramıyordum çok fena olmustu çok agridi ikinci dozu 24 hastalıkken vuruldum sisti ilk gün agridi ertesi gün agrimadi hiç
Betuldoksan Byn-4242florya evet asi olduktan sonra ağrı ve sis olur buz tut olmassa saglikocagina ara bilgilendir ben ilk hamileligimde aynı bir hafta kolumu hareket ettirememistim bu hamileligimde de yine vuruldum ve aynı şekilde ağrı yaptı hafif şişti daha yeni geçti vallaha benim de 3 4 gün oluyor geçeli
eminerol Byn-4242florya evet bende 2gun önce yaptırdım hiç hissetmedim 2gundur kolumun üstüne yatamıyorum şişti
Seda-34 Gamzeee89 benim ilki 3 gün ağrı yapmıştı zor geçmişti ama 2. Si vurulurken biraz sızladı ama sonrasınds hiç ağrı yapmadı endişelenmeyin çok kişide 2. Doz ağrı yapmıyormuş sizde de yapmaz belki
Sehera1 Cansu_okan sizi aradılar mı? Önceki aile hekiminin hemşiresi böyle bi aşı olacağımı söylemişti 1 ay öncesinde. ikamet değişikliğinden değişikliğinden dolayı aile hekimimi değiştirdim arayan soran yok🤷♀️ 20+6 haftam
Cansu_okan Sehera1 git sor bnce onlar sana bir kart veriyor aşı kartı izlem kartı vitaminler veriyorlar benim aile doktorum tam zamanı geldiğinde arayıp unutmayın diye çagrıyolar bebeğin için git cnm ❤️
teachervera Sehera1 bende şehir değişikliğinden aile hekimi değiştim arayan olmadı ben kendim gittim yaptılar hemen
Mlk8 Byn-4242florya eger asi yaptiginiz kolunuzu asi günü yorarsaniz ağır kaldırırsanız falan ogun cok agri oluyor.buz kompres yapılabiliyor isterseniz