20+2 günlük hamileyim ve dün aşı oldum aşı olurken hiç hissetmedim anlık saniye bile sürmedi resmen hemen ebe yaptı iğneyi çıkartırken bir yanma oldu ve yarım saat sonra hafif şişti ayrıca sızlamaya başladı gece ise ağrıdan uyuyamadım resmen . Bir gün sonra ağrı daha çok arttı ve şuan resmen canım çekiliyor bütün kolum şişti . Bu aşı kişi kişi etki yaratıyor arkadaşlar bende bu şekilde oldu ama benim arkadaşımda hiç ağrı felan olmadı hafif şişme olmuştu sadece . Burada aşı adına çok post açıldığı için paylaşmak istedim .