Selinaymurattt merhabalar 🙋♀️ 30 yaşındayım 35+2 yiz şu an. 8 aylık olana kadar mükemmel Bi hamilelik geçirdim, hep fıkır fıkır hareketliydim, hiçbir sorun yaşamadım, ne bulantı ne kusma ne ağrı ne halsizlik. Ama bu 1 aydır fenalardayım. Odadan odaya zor geçiyorum. Bulantım çok oluyor. Yalancı sancılarım sıklaştı. Önceden sadece geceleri ara ara vuruyordu artık hiç belli olmuyor. Daha hastane çantamı hazırlayamadım. Herşey yıkanık da işte yerleştiricem. Allah yardımcımız olsun valla gittikçe zorlaşıyor. Şimdilik normal doğum gözüküyor. İnşallah da öyle olur.