Selinaymurattt ben 33 yaşındayım 35+1 olduk. Doğum koçum sancıyı şöyle tarif etti. Kuyruk sokumundna belinden yukarı doğru gelip göbeğini saran bir sancı gelmeye başlayacak karnın sertleşecek ama bir yer değil her yer aynı anda ve baskı hissedeceksin. Ama bu uzunnn uzun sürmez birden kesilecrk sanki hiç birşey olmamış sancı çekmemişsin gibi. Ama bir süre sonra tekrarlayacak. İşteeeee bu doğum sancısı. 😁😁 Bende hafif hafif sancılarım var gibi dedim. Onlar yalancı sancı doğuma hazırlıyor seni vücudun dedi. Hazırlıklarım çok şükür tamam. Memlekette ailemizin yanında olacak dün kontrolüm vardı. Bugün eve döndüm yüksek lisans yaptığımdan ödevlerimi yapmaya eve geldim. 2 hafta sonra kontrole kadar vize ödevlerimi hazırlayıpp hopp doğumaa 😁😁 tahmini 3 haftaya gelebilir dedi doktorcuğum..