Zeze03 Arkadasım bende 39. haftamda doktor 1 haftadan daha sancın gelmezse sezeryana alırım kafa capı çok genişlemiş zorlanırsın dedi bende normal doğumda ısrarcı oldm . sonra catı muayenesi ederken cok kuvvetli bastırdı ve asırı acı duydum sonra o gün kanama basladı doğuma aldılar sancımın gelecegide yoktu sabah 9 da gitmiştim suni sancıyla gece 2 de doğum yaptım keside attılar tabki herkeste oldugu gbi sonra kendimce tahmin yürüttüm ki bencede öyle oldu nişanımı kendi bozdu heralde bilerek doğum başlasın diye . Ama Siz nasıl sağlıklıysa öyle olun haftanız erkenmiş henüz 😌 Rabbim sağlıkla kucagınıza almayı nasip eylesin .