Prenses21 Bende özel hastaneye gidiyorum ve benimde doktorum en başından beri içeri ikinci kişiyi almıyor. Ama ben bu durumdan memnunum çünkü doktorum ve asistanı ne kadar az kişiyle yakın temasta bulunsa o kadar iyi diye düşündüm. Eşim içinde video çektim benimle aynı düşüncede olduğu için sorun olmadı. Muayenelerinden ve doktorunun yaklaşımından memnunsan değiştirmeyi düşünme bence. Tedbirli doktorlar daha güvenli bence. Sağlıkla kucağınıza alın 🥰