Prenses21 Kizlar ozele gidiyorum muayneye ilk gebeligim benim fakat esim cok cok merakediyo o anı gormegi telefondan vidyoya aliyorum ama o ani canli gormek istiyo ama doktorum pandemi yuzunden esimi iceri almiyo sizce napmam lazim
Mdnyldz Prenses21 ilginç. Bende özele gidiyorum eşimle gittiğimde hic sorun etmeden baba gel bakalım evladini sende gor diyor hatta. Geçen gun annemle gittim onuda aldılar hic sorun yaratmiyorlar kiminle gitsem rahat bi sekilde girebiliyor.
Fatosef Prenses21 yani eşiniz sonuçta alması gerekir. Bende gidince eşimle alır içeri hatta ona anlatır en çok.
Prenses21 Mdnyldz ya hastanemide dgistiremem okdr kaydim vr kullandim ilaclr fln hepsi dgiir bu sefer npcm bilmiyorum cok istiyo
ilkannelikkk Prenses21 Benimki de almıyo hiç almadı en başından beri keşke değiştirseydim çok pişmanım şimdi
Hanife1 Prenses21 bende özele gidiyorum ama eşimde yanımda oluyor devlette almıyorlar biliyorum ama özelde alıyorlar aslında bilemedim şimdi
Duygu3437 Prenses21 özele para vericem bide babasını içeri almayacak valla kusura bakmasın o hastane nasıl sokmuyor babayı anlamıyorum
Safisss Prenses21 Canım bizimkiler de almıyordu ama almaya başlamışlar .. başka bir doktora sordum o da almıyordu önceden şimdi alıyormuş, büyük ihtimalle 2. Aşıları vurunduktan sonra alma kararı verildi
Tugbaslan3458 Prenses21 özel de babayı almıyorsa ne anladım ben o işten para verip muayene ye girdiğinde babada alınması gerekli devlet degilki sonuçta özel bende ozele gidiyorum eşimi alıyorlar içeriye hatta 1 gün almama gibi bir durum oldu konusu geçti muayene sirasini beklerken esim dedi bugün beni içeri almazsa daha gelmemizin anlami yok ben cocugumu goremiceksem devlete götürürüm dedi hakli olarak
Gzdsrm Prenses21 canim ozele gitmenin ne anlami var o zaman doktor degistir derim ben ozel muayenehanesi olan bi doktora gidiyorum hem annem hem esim geldi ikisinide aldi doktor hemde hic sorun cikmadi ben onun icin gidiyorum zaten ozele yoksa devlete giderim
mommy_bee Prenses21 bende özel doktora gidiyorum her seferinde esim iceri girdi. Hastane degil tıp merkezi oldugu icin olabilir. Ben de zaten daha az hasta geliyor hastaneden daha iyi olur diye düşündüm.
Aysem3338 Prenses21 ben eşimle giriyorum doktor videoya bile çektiriyor gülüyoruz bakıyoruz özelin almasi lazm
Nesli_bilmem Benimde eşimi alıyolar sorun olmuyo fakat ben eşimi almiycam artık 🙈 ultrasonda hareket ettiğini gördüğünden beri bebeği , bana uzaylıymışım gibi davranio 🤦🏻♀️ Etkileniyo 😁yasak artık dndkşs
061018 Prenses21 öyle saçma şey mi olur mutlaka 1 kisiyi aliyorlar yanina ben esimlede kayınvalidemlede ablamlada gittim ayrı ayrı hatta doktor kendisi diyor gorsunler hepsi diye
zeytinkiz Prenses21 offfff benim de aynı 3.5 ay oldu adam cocugun kalp atısını duymadı gecen kontrolde soyleidm 2 dk gelsin diye yok özel durumlar dısında alamıyoruz maalesef dedi. Eşimde artık söyleniyor yani cocugun kalp atısını bile duyamadım daha diye haklı olarak 😒
Redpepper Baslarda esimi sonradan cagiriyordu ultrasonda bakilacakken sonra esim cikiyordu yine. Suan artik bastan birlikte girebiliyoruz. Ben hak veriyorum cunku odalar kucuk birsuru insan girip cikiyor havasiz kaliyor odalar önlem amacli yapiyorlar.
Minnakbiri26 Prenses21 her özel de farklı davranıyorlar 3 tane hastane değiştirdim Medicine güneşli asla ama asla 9. Aya kadar babayı almıyor. 2. Hastane babayı aldı ama hastane iyi değildi. 3. Hastanemde karar kıldım annem ve eşimle girdim hiç sorun olmadı oda büyük olduğu için hastane değiştirme durumunuz varsa araştırın yada tek seferlik babayı alan bi yere gidebilirsiniz :)