Efsunnn RH38 benimde şuan öyle 26 haftalık hareketlerini aşağıda hissediyorum aynı zamanda bende idrar yolu enfeksiyonu da var normal bence ya yinede doktoruna sormamı tavsiye ederim
RH38 LETHE son haftalar dönüyorlsr diye biliyordum da ondan sordum ilk gebeligim fazla bilgim de yok kusura bakmayin
Smyra- LETHE evet doğru çok sağol canım benim dedim acaba normal mi böyle ilk gebelik ya 😇ama normalde eltilerim söyleyince hep ağrım var derim
LETHE RH38 ne kusuru lütfen anlamadım ondan sordum😊 benimde ilk valla bende pek bilmiyorum sormadim da açıkçası. Gittigimde sorucam
LETHE Smyra- normal bence 1 haftamiz digerini tutmuyor ne kadar geç gelirse ağrılar okadar iyi cok sanslisiniz bence😊
RH38 kadriye25 allah yardimciniz olsn benim hayatim kararmisti sukur sknti görmedi biraktirdi cok yan etkisini yasadim hap halindekini kullandim
kadriye25 Yuceroglu ben daha önce erken doğum yaptım birde ilk haftalarda lekelenme vardı onun için 36. Haftaya kadar kullanacam
Boncukgiller003 RH38 bende 25+6 haftalığız yarın 26 olacak. Göbek deliği olduğu yer aciyor. Ebeye sordum göbeğin büyüdüğü için rahim genişlediği için normal dedi. Ama nefes almak artık güç geliyor 😅