RH38 Bebegimi cok asagida hissediyorum sizde de öylemi göbegimde cok asagada gibi böyle egilirken sancim oluyor😕 normalmi kizlar
Arifcaninannesi RH38 cnm bende 23 haftaligim dün gititm ebet assagida ve çok az enfeksiyon var enfeksiyon olunca baskı çok oluyormus
Tulay01 RH38 Bende aynı durumdayım pazartesi randevu m var bakalım cinsiyeti bellimi canım kızmı erkekmi
RH38 Tulay01 kiz canimm benimki. Görüstükten sonra önemli birsey varsa buraya yazabilirmisin ben pazartesi gidemeyecegim.
ozlmkryl33 Bende 26 haftalığım bende dün kontrole gittim bende sürekli kasıklarımda ağrı oluyordu dün gördük makat gelişli kafa kaburgalarda ondan o kadar baskı hissediyormuşum
LETHE RH38 bende 26 haftaligim kasik agrilarimi söyledim bas asagi pozisyonunda benim.kizim baski yapiyordur dedi.
HilalArslan RH38 valla bende de hiç tık yok bazen hamile olduğumu bile unutuyorum hareketlerimi cok rahatlıkla yapabiliyorum