Gizemceylan Bebek12 doktorumla görüşüp doğru zaman ne zamansa ufakken yaptıralım diyoruz büyümesini beklemeyi düşünmüyoruz 🌸
Bebek12 Kucukkedi evet hareketlenmeler başlıyo o yüzden tutmakta zor oluyo büyüyünce de zaten çocuklar korkuyo en iyisi yeni doğduğu zaman ☺️
Dry34 Rabbim nasip ederde erkek evlat olursa 40 ı çıktıkdan sonra ben sünnet yaptırmayı isterim . 🤲🏻 Hem sağlık acısından iyi hemde kendisi için iyi 🤲🏻🤲🏻 Allahım inşaAllah 🤲🏻 🤰🏻💙
Fatos007 Bebek12 Bende küçük yapılması taraftarıyım 40ı çıksın kendine gelsin biraz yaptırıp kurtulmayı düşünüyorum.
mlkkk Bebek12 doğar doğmaz değil ama 3aylık olmadan yaptırmayı düşünüyorum fazla hareketlenmeden çabuk iyileşir
masalsmomm Bebek12 40 ı cıkınca yaptırmak istiyorum inşallah Ankarada arıyorum bakalım nerelere yaptırabilirim diye 🤔 bir kızım var onda rahattım erkek biraz zormus daha dogmadan düşünceler baslıyor 🥰