Bebek12 Erkek bebek bekleyen annelerin sünnet gibi bir telaşı oluyo doğum yaptığınız gibi sünnet etmeyi mi düşünüyorsunuz yoksa biraz büyümesini mi beklemek istersiniz 🤔ben yeni doğduğu zaman hastaneden çıkmadan yapmayı düşünüyorum siz ne diyorsunuz
ilknuryakiskan Bebek12 bende yeni doğduğunda düşünüyordum ancak doktorum 1 ay geçsin sarılık flan olursa ne olur olmaz 20-30 gün sonra yaparsınız dedi ☺️
Gulsumm32 Bebek12 benimde oğlum olcak inşallah bnde kararsızım ya yeni doğunca hemen yaparlar mı bnde küçükken yaptıracam allah izin verirse inşallah sünnetini 6 7 aylıkken olabilir
iremgun Bebek12 hemen yapıyorlar mı bilmiyorum yeğenime yapmamıştı yani önermeişti çocuk doktoru. 4 aylıkken getirin demişti.
Ummu_Omerhattap Bebek12 ben de öyle hemen yapmayı düşünüyorum , birde ozaman çok hızlı iyileşiyor. ..
Bebek12 Gulsumm32 ilk 1 ay içersinde yapıyorlar sonrasında belirli aylarında ve yaşlarında yapılıyor diye biliyorum önceden araştırılması ve doktorla konuşulması gerek galiba
mrsbiyolog Bebek12 ben 40 uçurmasını sünnetiyle yapmayı planlıyorum kısmetse🙏🏻 Minikken hazır lokal anesteziyle hem daha iyi hem de iyileşme hızı daha çabuk. En azından psikolojik olarak onuda yıpratmamış olacağız.
Gzdsrm Gunden sonra dusunuyorum bende canim hem cani daha az acio hemde hareket edemio tam emzir yatir modunda daha cabuk iyilesir gibi
beyzaa_ Gzdsrm evet biraz hareketlenmeye başlarsa kıpır kıpır hiç durmaz sürekli acısını hisseder küçük bey 😂😂🥰🥰 çok mantıklı emzir yatır 🙂
Bebek12 Gzdsrm katılıyorum aynen öyle can acıması çok fazla oluyo diğer türlü bide kaldıkça kalıyo sanki ha bugün ha yarın diye diye
Eymenimmmm Bebek12 ilk oglumda 4aylikken yaptrmistim smdi 2. Ogluma hamileyim nasip olrsa onuda 3.4aylikken yaptrcam nkdr erken olrsa okdr iyi oluyo hemencecik te iyilesiyo
Bebek12 beyzaa_ bebekte bir sıkıntı olmazsa Allah’ın izniyle ilk anda yapılmadı banada çok mantıklı geliyor ve bişey anlamadan iyileşip gidiyo ☺️
beyzaa_ Bebek12 aynen öyle küçücük olunca hiç haberi bile olmaz kuzucuğun yattığı yerde iyileşir Allah’ın izniyle 🥰🥰
yesimyavuz Bebek12 merhaba 🥰 bende aynı düşüncedeyim şuan 36 haftalığız inşallah doğduğunda eve gelmeden sünnet ettireceğiz en iyisi böyle olduğunu söylüyor herkes çabuk iyileştiği için yaptıranlar da çok memnun. Her ne kadar büyükler Dinen çoçuk kendini bilmeli sünnet olduğunda söylentiler var ama zamanı gelince sünnet olduğunu ve bu durumu güzel şekilde anlatacağımızı düşünüyoruz 💙
gulfem_93 Bebek12 benim de pazartesi doğumum var. Allahın izniyle bir sağlık sorunumuz olmazsa doğumdan bir gün sonra düşünüyoruZ. Tabi genel cerrahımızla görüşeceğiz önce.