11_ayse11 adetime 10mgün varken erken gebelik testi yaptım silik bir çizgi çıktı ama hayali gbi ben zar zor görüyordumngidip acilde kan verdim negatif dedi doktor daha 9 gün var adete deyince bekleyelim o zamn daha adetine çok var belki sonradan yükselir dedi gecikirse gel dedi sonra kan verdikten 3 gün sonra yeniden denedim yine silik hayali çizgi vardı ama kendimi yine umutlandırmıyorum adetimi bekliycem artık ne yapayım aylardır tek çizgilerden negatif testlerden çok yıprandım önlü en iyisi adet gününü beklemek