_Elifffffff_ Pelin__1 bende 18+2yim bu haftadan itibaren hissetmeye başladım ufak ufak :) kızımda da 19. Haftadan sorna hissetmistim
Zeynep-1999 Bende 18+5 im oğluma hamileyim ama hala hissedemedim elim hep karnımda tekme falan atar mı diye
Minyam Haftadanın sonundayım 18e az kaldı bende de çok az kıpırtı diyebileceğim his var ama eminde olamadım hiç galiba bebek diyorum güçlü bir hareket diyemem beklemedeyiz 🤷🏼♀️ Bir hissetseydim diyorum ultrason isteğim, endişem azalacak 😔