Tubisanne yorumlarda kayma oldu yazanlar olmuş ben içimde kayan bir şey hissetmedim henüz sadece göbeğimin aşağısında belli bir yerimde ara ara damar atması gibi bir şeyler oluyor bebek mi başka bir şey mi o anlayamıyorum belki bebek değildir ama o pıt pıtlar bile çok güzel 😄