Bankacianne48 merhaba canım geçen pazartesi bende doğum yaptım hep Yahya beye gittim. Kesinlikle tavsiye ederim istediğin zaman arayıp derdini sıkıntını söyleyebiliyorsun. Bilgisiyle, ilgisiyle muhteşem bir doktor. Hayırlı, sağlıklı doğumların olsun. ☺️