Efsunnn bence bu paraya 15 değil 25 takım alınır kuzum. Yani yine de sen bilirsin tabi ama ayrıca 15 takıma da gerek yok. Her bebek görmeye gelen zaten takımla gelir büyük ihtimal. Çoğunu 1 kere bile giydiremeden kaldırırsın. Çünkü ilk 3 ay jet gibi büyüyorlar. Boyları uzuyor, kilo alıyorlar, genisliyorlar. Yani demem o ki en fazla 4 5 takım alsan yeter. Diğerleri hediye gelir zaten. Tabi bu benim şahsi fikrim. Yine de çok beğendin, almak istiyorum dersen kimse sana karışamaz tabi. Sağlıkla gelsin inşallah ❤️