Arkadaslar bebegime toplu bi elbise siparis vericemde 15 takım falan bunların bedeni 0-3 aylık mi olmalı hani ilk doğduğunda giydirmek için yoksa 3-6 ay mi almalıyım bazilarini kafam karistida bide bu 15 takım 550 tl civarı tutuyo fiyatı nasıl sizce ilk gebeligim pek bilgim yok fiyat lardada