Gmsyusra bizde şuan 15+5 günlüğüz her gün türk kahvesi içiyorum muhakkak hatta içmediğim günler inanılmaz başım ağrıyor arada nescafe de içiyorum hamilelikten önce 4-5 bardak kahve içen biri olarak ama çok şükür ne kansızlık ne vitamin eksikliği hiç olmadı zaten kansızlık içinde her gün mutlaka pekmez içiyorum