17+1 haftalık oldum. Dr’um günde bir fincan kahve ve 2-3 bardak açık çay içmeme izin verdi. Gerçi her gün içemiyorum ama içince de içim rahat açıkcası, yasak ya da sağlıksız olsaydı dr’um söylerdi sonuçta. ☺️ İlk hamileliğimde de içmiştim çok şükür hiç bir sorun yaşamamıştım.