Zeynepelf Burcin-98 benimde aynı şekilde bşz dha 36+3 ama nst de sancı cıktı 2 gündür adet sancısı çekiyorum
aymira_27 Himom 38+1 az az sancı ve yogun akıntılı kanamam var dokturum gel bakalım dedi eşim 6da gelicek gidicem bakalım nolcak