Ermell ben tam 35+0 da 1730 gr dogum yaptım. Hic entübe olmadı. Nazal destek aldı 2 gün kadar sonra kuvöz içi solumım destegi alıp daha somra tamamem kendisi sokunum yaptı. Yine 3.gün oral olarak beslenmeye basladı ancak sizinki gibi benimkininde dogum agırlıgı düşüktü kilo almasını bekledik birde hem prematğre oldukları için hemde zayıf oldukları için emme zayıftı bu yuzdende gec kilo aldı. 21 gün sonunda kavustuk❤️cok agladım, cokdualr ettim kalbim pırpırdı ama melegim cok şükür evimde. İlk cıktıgında beslenme problemi cok fazlaydı her öğün cok ciddi bogazına kacırıyordu fln ama giderek geliştirdi simdi daha iyi darısı basınıza😁 pamuk gibi bir sey. Bu sürecte ben günlük tuttum gün gün doktoru hemşireleri ne dediyse ne hissedip ne yasadıysak yazdım kızıma hatıra olarak. Aklınızda olsun🥰